Volwassen, online zeer sterk zonnebrillenmerk te koop aangeboden (verkoopt ook ski-brillen)

Volwassen, online zeer sterk zonnebrillenmerk te koop aangeboden (verkoopt ook ski-brillen)

400K omzet in 2018 met een groei van 40% op jaarbasis (ook internationaal)

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Kansen

Er zit meer potentie in dit bedrijf als de overnamekandidaat het merk commercieel (internationaal on- en offline) opschaalt omdat daar alles voor aanwezig is.
Er zit nog meer potentie in dit bedrijf als de overnamekandidaat het merk ook uitbreidt naar bijvoorbeeld horloges, accessoires en andere aanverwante producten.
Andere redenen om dit bedrijf te kopen
  • Er is een zeer trouw klantenbestand en bijna 100.000 volgers vieren sociale media. Dit geeft iedere onderneming in een dergelijke branche een vliegende start
Dit bedrijf beschikt over designs en trademarks
Dit bedrijf is financieel zeer gezond
  • Hoge marges
Dit bedrijf heeft 1 sterke merkna(a)m(en) in eigendom
Dit bedrijf heeft interessante verkooprechten. Deze zijn exclusief.
Dit bedrijf heeft een goed distributienetwerk
  • 90% van de omzet komt via de eigen webshop binnen. Maar het merk wordt ook verkocht via diverse winkelketens. Dit zijn niet de traditionele opticiens
Dit bedrijf heeft unieke productie-capaciteiten
  • Goedkoop
  • Flexibel
  • Er is een methodologie waardoor men in kleine oplages nieuwe modellen kan lanceren (en dus commercieel kan testen)
Dit bedrijf heeft unieke producten / diensten die
  • Een onderscheidende look met de mogelijkheid voor maatwerk en leverbaar in veel kleuren
Dit bedrijf heeft hoge toetredingsdrempels genomen
  • Belangrijke aanvangsinvesteringen zijn gedaan
  • Het opzetten van een dergelijk merk kost jaren. Er is nu een stabiele basis die kan worden uitgebouwd
Er is synergie als dit bedrijf samen gaat met een
  • Concurrent
  • Een onderneming met een sterk offline kanaal kan kan snel een groter marktaandeel realiseren. Of een partij met (internationale) online kennis
Dit bedrijf heeft internationaal veel loyale klanten
Binnen 12 maanden is veel groei haalbaar met
  • Nieuwe producten / diensten in nieuwe markt(en)
  • Nieuwe producten / diensten in bestaande markt(en)
  • Bestaande producten / diensten in huidige markt(en)
  • Bestaande producten / diensten in nieuwe markt(en)