Twee zorgwinkels te koop aangeboden (mobiliteitsoplossingen zoals scootmobielen, trapliften etc.)

Twee zorgwinkels te koop aangeboden (mobiliteitsoplossingen zoals scootmobielen, trapliften etc.)

Hoofdvestiging van 700m2 en tweede vestiging van 160m2. Idealiter worden meer vestigingen toegevoegd aan het netwerk

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Algemeen

Referentie:
BOSN18VPB42W
Branche:
Detailhandel non food
Soort bedrijf:
Elektrotechnische detailhandel, Motorenspeciaalzaken, Tweewielerspeciaalzaken, Overige non food winkel, Franchise
Land:
Nederland
Regio:
Locatie anoniem
Medewerkers:
Alleen flexibel personeel
% tijdelijk contract:
-
Bedrijf bestaat:
Langer dan 10 jaar
Levert:

Mobiliteitsoplossingen, vaak zorg gerelateerd zoals scootmobielen, rollators, rolstoelen, trapliften etc.

Diensten:

Ook onderhoud en reparatie vanuit de eigen werkplaats

Doelgroep(en):

Consumenten - particulieren

Doelgroep komt door specialisatie vanuit een wijde omtrek. Het winkelcentrum heeft ook een regionale functie

Details

Dit bedrijf staat te koop in verband met:
de ondernemer heeft meerdere bedrijven, is op leeftijd en wil gaan afbouwen Indicatieve omzet Vertrouwelijk, volgt later Indicatieve overnameprijs Tussen 175.000-225.000 euro afhankelijk van de voorraad bij overname

Gewenste kopers
  1. add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
  3. add_circle MBI kandidaat - koopt zich stapsgewijs in
  4. add_circle Investeerder

Extra informatie

Deze ondernemer is al lange tijd actief in de extra vestigingen. Hierdoor is hij een gevestigde en betrouwbare naam. Het is niet alleen een verkooporganisatie maar levert ook service en onderhoud nadat het product verkocht is. Dit bedient een beter segment klanten en heeft daarmee geen last van internet concurrenten.

Vanuit een showroom van 700 m² (van alle gemakken voorzien en met werkplaats) kunnen klanten producten ervaren en bijvoorbeeld een proefrit maken. De groeistrategie is gebaseerd op het toevoegen van meer kleinere verstigingen. Dit is een vestiging van 150 m² op zo'n 10 km afstand van de hoofdvestiging in bijvoorbeeld een druk winkelcentrum. De eerste mini-store is zeer succesvol en draagt substantieel bij aan een omzet. Er wordt dus niet heel veel in marketing geïnvesteerd maar de distributie wordt slim opgezet.

De huidige eigenaar kan indien gewenst nog aanblijven voor een soepele overdracht en is hiermee flexibel in zijn overnameconstructie.

Lees verder