Groeiende Customer Care en Virtual Assist dienstverlener te koop aangeboden
Uniek concept dat uitgaat van kwaliteit ipv efficiency. (virtueel) op te schalen
Algemeen
Diverse customer contact services als verlengde afdeling van opdrachtgevers. Dit loopt uiteen van klantenservice (werkend in systemen van de klant) tot back-office/virtual assistent services
Er worden ook antwoordservice diensten geleverd
Bedrijven
MKB bedrijven in een wijde regio. Goede spreiding van klanten (omzet van 6.000 + euro per maand tot enkele honderden euro's per maand)
Details
Dit bedrijf staat te koop in verband met:
de eigenaar heeft dit concept ontwikkeld en opgeschaald naar meer dan 10 medewerkers en wil zelf niet nog groter groeien.
Indicatieve omzet
€ 400.000
Indicatieve overnameprijs
In overleg
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
- add_circle Investeerder
Extra informatie
Deze dienstverlener is jaren geleden ingesprongen op de nieuwe ontwikkelingen (virtueel samenwerken, flexibele arbeid) in de arbeidsmarkt. Uitgangspunt is kwalitatieve dienstverlening waarbij men een echt verlengstuk is van de opdrachtgever. Meer collega dan leverancier.
Met een team van iets meer dan 10 medewerkers wordt een gespreide klantengroep bediend. Omzet per maand loopt uiteen van enkele honderden euro's tot maximaal 5.000 euro per opdrachtgever. Door een slimme manier van werken in een team en multifunctionele medewerkers kan een breed aanbod van diensten worden geleverd aan een klant.
Het is mogelijk om vanuit een netwerk van ZZP-ers op te schalen. Deze werken dan op kantoor bij het bedrijf. Maar dit is niet noodzakelijk. Medewerkers hebben veelal HBO niveau waarbij de (parttime) activiteiten goed aansluiten op hun privé leven. Qua ICT draait alles VoIP en in de cloud. Hiermee is het bedrijf schaalbaar, verplaatsbaar en virtueel uitbreidbaar.